Downhill

Viimeksi kerroin kun matkalla Coleraineen löydettin mahtavat kalliot ja rannat. Tänään suunnattiin katsomaan näitä maisemia lähempää. Mentiin eka junalla Derrystä Castlerockin asemalle ja käveltiin siitä rantaa pitkin pitkä matka kallioille. Kiivettiin ylös ja alas ja taas ylös ja alas ja sitten löydettiin määränpää! Olin googletellut Downhillistä joten tiesin, että jossakin siellä pitäisi olla söpö pieni pyöreä temppeli. Me löydettiin se temppeli, ilman karttoja! Matka temppelille oli myös upea, tosin raskas. Käveltiin taas yli neljä tuntia, mutta tällä kertaa meillä oli eväät mukana. Yritettiin myös etsiä vesiputousta, mutta ei löydetty. Myöhemmin paljastu että oltiin kävelty ihan vesiputouksen läheltä. Ensi kerralla sitten löydetään sekin.

Hiekkaranta oli tosi upea ja se vaan jatkui ja jatkui... Välillä oli ihanaa hiekkarantaa ja välillä taas kallioita. 

Kallioilta oli tosi korkeita pudotuksia alas. Tässä kohtaa alkoi ihan jalkoja tutisuttaankin,
enkä saanut edes ite otettua tätä kuvaa! Miian ansiota tämä otos. 

Ei pelota... ei jännitä. 

Sitten löytyi temppeli! 


Jouduttiin ensin kävelemään viidakon läpi, että päästiin lähemmäs temppeliä. Ensin oli paljon piikkikasveja ja sitten hauskan näköistä mettää. 


Tässä lähikuva Mussendenin temppelistä.






- Sallamaari & Miia

Kommentit

  1. Siistii! Oliko isoja aaltoja? Kuvista vaikee päätellä kun on niin isoja kallioita mittasuhteina :) T: JS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli isoja aaltoja! Atlanttin aaltoja :D tuli heti teneriffa mieleen!

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit