Viikko sitten Perjantaina heräilin aamulla aikaseen jotta kerkeen käymään suihkussa ennenkun mun ja Miian bussi lähtee kohti Dublinia. Kävin suihkussa ja tulin takas huoneeseeni. Ihmettelin, että ompa hassua että kaikki kolme Norjalaista on samaan aikaan hereillä. Luulin myös, että Miia nukkuu vielä. Olin huoneessani ja Miia tuli koputteleen oveen "Salla, SALLA! Ootko heränny?" "Joojoo oon, mitä nyt". Sitten ovi aukes ja alko kuuluun synttärilaulu Englanniks... ja kuulin että sielä laulaa joku muukin kun vain Miia. Sielä oli Miian lisäksi meidän kolme Norjalaista vaihtarikaveria mukana ja niillä oli kakku jossa oli 23 kynttilää! Se oli Sallamaarin synttäriaamu.
Laulun jälkeen tytöt vei mut yhteiseen olohuoneeseen johon ne oli salaa kattanut aamupalan. Olin ihan ällikällä lyöty, että ne oli pystynyt tollasta järkkään salaa multa. Oli kyllä huikea aamu. Thank you Miia, Rakel, Helen & Lisbeth <3
Aamupalan jälkeen lähdettiin sitten Miian kanssa bussipysäkille ja mentiin taas viikonloppua viettään Dubliniin. Tällä kertaa Miian kaverit Reetta ja Sanni tuli moikkaamaan. Oltiin buukattu hotellihuone kahdeks yöks Miian kanssa. Yövyttiin Tara Towers Hotellissa. Hotelli oli suht edullinen ja tosi hyvä, mutta sijaitsi vähän kaukana keskustasta.
 |
| Meillä oli hotellissa merinäköala! |
 |
| Matkustettiin kakskerrosbussin yläkerrassa keskustaan. |
Perjantai-iltana käytiin tyttöjen kesken syömässä ja mentiin aikasin nukkuun jotta Lauantaina jaksettiin herätä klo 5. Oltiin ostettu liput päiväretkelle Moherin kallioille ja bussi lähti 6.50 keskustasta. Kierroksella pysähdyttiin katsomaan muitakin nähtävyyksiä matkan varrella ja aikaa meni tähän reissuun koko päivä. Sillain että illalla kerkes kuitenkin vähän viihteellekkin,
 |
| Viikonloppupoppoo Sannin kamerasta. |
 |
| Tämän ja kaksi alempaa kuvaa on ottanut Sanni |
 |
| Tämän ja alemman kuvan on ottanut Sanni. |
 |
| Reissu vei meidät myös Galwayhyn asti, eli mentiin Irlannin halki kokonaan. |
Sunnuntaina meidän piti Miian kanssa lähteä takasin Derryyn, mutta oltiin nini väsyneitä, että otettiinkin vielä yksi yö hotellista.
 |
| Maanantaina käytiin Trinity Collegessa katsomassa vanhaa kirjastoa ja kävetiin puistossa. |
 |
| Book of kells. |
 |
| Sinne jäi taas Dublin. |
Viime postauksessa kerroin takkuisesta alusta harjoittelussa. Nyt onneksi on alkanut sujua paremmin. Alkaa sanasto pikkuhiljaa tarttua ja osaston tavat. Ihmiset ja potilaat on mukavia ja oon päässyt jonkin verran näkemään uusia juttujakin. Nyt vaan toivoisin, että saisin olla enemmän oman ohjaajani kanssa töissä. Olisi paljon helpompaa olla enemmän yhden ihmisen kanssa kun kokoaika pomppia ohjaajalta toiselle.
 |
| Tässä kuva siitä, että kuntosalireenin voi tehdä myös ilman sitä kuntosalia. |
 |
| Lenkkimaisematkin on ihan kohdallaan. Alkaa tulla syksy pikkuhiljaa tännekkin. |
 |
Eilen käytiin Miian kanssa leffassa katsomassa Crimson Peak. Oli aika pelottava.
Sähkötkin meni ennenkun leffa alko. Selfiekin oli pakko ottaa kun oli ihan peili sitä varten. |
Ei tässä sitten muuta. Taas on yksi viikonloppu ohi ja nyt ollaan eletty viikko 6/13. Puoliväli häämöttää! Seuraavat kolme päivää kuluukin taas tiiviisti töissä.
- Sallamaari
Kommentit
Lähetä kommentti