Grainan of Aileach, Malin Head, & Crumlin Glen

Viime lauantaina lähdettiin aamusta Jonatanin ja Miian kanssa ensin kohti Grainan of Aileachia. Se paikka oli tosi korkealla kukkulan päällä ja sieltä näki hienosti koko Derryn ja lähiseutua. Alemmat kuvat ovat sieltä. Nähtiiin päivän aikana monta sateenkaarta, enkä läheskään kakkia edes kuvannut.










Grainan of Aileachista päätettiin lähteä käymään Irlannin pohjoisimmassa kohdassa. Vietettiin siis lähes koko päivä Irlannin puolella. Ei tiedetty yhtään mitä sielä pohjoisimmassa kohdassa on vastassa, mutta voin sanoa, että hyvä kohde valittiin!





Matkalla määränpäähän käytiin katsomassa taas aaltoja rannalla. Sielä tuuli.


Rannalla tuuli niin kovaa, että pystyin nojata lähes täydellä painollani tuulta vastaan kaatumatta.

Seuraavat kuvat ovat itse määränpäästä, eli Irlannin pohjoisimmasta kohdasta: Malin Headista.













Ilta päättyi taas City Hotel Derryyn.

Sunnuntaina olikin sitten se päivä, kun Jonatanin piti lähteä takasin kotiin. Halusin saattaa Jonatanin kentälle, joten lähdin hänen mukaan Belfastiiin. Käytin matkalla katsomassa Crumlin Glenin vesiputous.







 Sen pituinen se ja HYVÄÄ HALLOWEENIA!! 
- Sallamaari

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit